"The Eagles have landed" - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu "The Eagles have landed" - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu

"The Eagles have landed"

Door: Felix

Blijf op de hoogte en volg Felix

07 Juli 2007 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Gegroet waarde (trouwe, nog niet verveelde) lezers...

Ik doe kort verslag van de eerste dagen Sri Lanka. Voor mensen die nog geen bericht kregen via deze site; je kunt het vorige verhaal Onze reis is voorspoedig verlopen. Het was wel weer een vreselijk lange trip. Om 9uur zijn we vertrokken in Maastricht, en om 8uur 's ochtends (NL-tijd) arriveerden we in Hikkaduwa. De eerste paar dagen blijven we in hotel Ranmal. In de tussentijd is onze goede vriend Shantha bezig om een huisje voor ons te regelen in de buurt van Baddegama. Dat is de plaats en regio waar wij voornamelijk actief zullen zijn. Ik kan nog even geen foto's plaatsen, maar daarvoor verwijs ik graag door naar de website van de drie studenten die ik meenam naar Sri Lanka..

marshaliekebart.waarbenjij.nu

Ik kom snel terug met meer nieuws, we beginnen maandag pas/al met de eerste werkzaamheden.. Dus dan meer nieuws.

Groeten uit Hikkaduwa,

Felix

• 07 Juli 2007 - 12:42

Ber:

Succes daar kerel, ben best wel een beetje jaloers dat je alweer hard aan het werk gaat daar om de wereld een klein beetje te verbeteren.

Eigenlijk zouden meer mensen daar een voorbeeld aan moeten nemen, ik incluis. Maarja, we willen allemaal een groot huis, dikke auto en biefstuk bij de frieten. En het liefste dat grote huis niet antikraak.. ;-)

Heel veel succes, plezier, voldoening vriend!! Van een afstand genieten we mee.

PS: Ik zeul al drie weken dat boek met me mee, wanneer kom je het nou ophalen?? Haha, sorry flauw grapje. Maar serieus: Wanneer kom je het nou ophalen?

• 08 Juli 2007 - 08:31

Papenmam:

hoera. hoera in de gloria,je bent jarig!
    leuke site en veel sterkte en succes.
    heel veel groeten uit Elkenrade.

• 08 Juli 2007 - 09:04

AYA:

Leeve Manli, proficiat mit diene vejoardig vandaag!! Denk aan dich!

Aya

• 08 Juli 2007 - 12:38

Marco:

Hey jong,

heel veel plezier daar en ook van mij van harte gefeliciteerd! Als je terug bent, pietschju vur os einu (of 2?!)

Marco

• 08 Juli 2007 - 14:26

Ellen:

Hey Flix,

Nog un kier dan mar: Gefeliciteerd
    En unne dieke puun van mich

• 09 Juli 2007 - 13:42

Nelleke Uit Eys:

Hoi Felix,
    Net het adres van je moeder gekregen,vanavond ga ik de foto,s uitgebreid bekijken,moet nu eerst mee naar de groentetuin van John.Ik wens je een supervakantie toe en ik geloof dat dat wel moet lukken met een paar foto,s die ik al gezien heb.

• 09 Juli 2007 - 17:53

Eveline:

Hoi Flip!
    Van harte proficiat met je verjaardag, jungke! Heel veel plezier daar achter!
    Dikke kus Eveline

• 09 Juli 2007 - 19:00

Wiea:

Hé, "Music-man"....leuk om je zo te volgen! Proficiat nog en veel succes en plezier,enneh....gedraag je een beetje hè? Geniet ze!

• 10 Juli 2007 - 20:16

Elsbeth En Jo :

Hallo Felix;

Veel succes met je activiteiten in Sri Lanka.Wij vertrekken morgen naar Bella Italia.

Ciao Elsbeth en Jo

• 11 Juli 2007 - 20:33

Marc:

Hey Felix!
    Goed om te vernemen dat dit goede begin wellicht het halve werk betekent. Te gek dat je 'die van mij' een aantal weken onder je hoede neemt!
    Veel plezier en inspiratie!