One Eagles returns - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu One Eagles returns - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu

One Eagles returns

Door: Felix

Blijf op de hoogte en volg Felix

17 Juli 2007 | Sri Lanka, Colombo

Beste lezers,

Het is waar. Nog slechts twee dagen Sri Lanka en het zit er voor mij weer op. Donderdag vertrek ik waarschijnlijk per trein naar Colombo. Daar pikt Shanta me op en brengt hij me naar de luchthaven. Ik vind het jammer dat ik Shanta niet veel gezien heb deze keer, maar misschien dat hij morgen met ons meegaat. Piyananda (jonge Monnik) brengt ons naar zijn geboortedorp. Onderweg zien we nog watervallen en een jungle. Het is jammer om weer te gaan, er zijn nog zoveel dingen die ik had kunnen doen, maar die zijn er ook als ik 6 weken of 10 weken zou blijven. Ik ga i.i.g. vanaf vrijdag lekker vakantie vieren. Weer 6 weken Sri Lanka zou nu echt veel te lang voor me zijn. Voor mij is het natuurlijk allemaal niet zo nieuw meer. Hiermee wil ik natuurlijk zeker niet zeggen dat ik hier tegen mijn zin gezeten heb. Integendeel! Ik laat mijn drie companen veilig achter in vertrouwde handen. Ik raadt jullie ook aan de verhalen te lezen op hun "marshaliekebart.waarbenjij.nu" Ook voor foto's e.d.

Ik wil het graag hierbij laten, wie weet wanneer ik weer bij jullie terugkom!?

Een laatste groet vanuit Sri Lanka...

Felix Mahatma

  • 17 Juli 2007 - 10:24

    Ellen:

    Hey Felix,

    Bedankt voor je SMSje. Ik wens je een goede en veilige terugreis.
    Ik bel je als je weer terug bent.

    Knuffel van Ellen

  • 17 Juli 2007 - 11:10

    Marsha Lieke Bart:

    Wist je dat:
    - Wij Felix ook gaan missen als hij donderdag terug naar Nederland gaat? (vooral bij het toepen)
    - Benny Neijman toch echt van Felix' mp3-speler kwam?
    - Hij nog altijd op het bankje slaapt, omdat zijn eigen bed/plank zeiknat is door de regen?
    - Hij wel doet alsof hij de weg weet in Sri Lanka, maar dit af en toe toch wel tegenvalt? ;)
    - Hij ons erg goed verzorgt hier? (helaas is dat donderdag afgelopen..)

    Felix, alvast een goede terugreis en geniet van je frikandel vrijdag!

    Groetjes,
    Marsha Lieke Bart

  • 17 Juli 2007 - 20:38

    Hannah:

    Hai Felix
    Een fijne tijd van komen een mooie tijd om te gaan (terug naar je lief).
    GOede reis!

  • 21 Juli 2007 - 20:51

    Riekie Stevens:

    Beste Felix,
    Dank je wel voor het meereizen en het vergezellen c.q. wegwijs maken van Lieke, Marsha en Bart gedurende de eerste 2 weken in Sri Lanka. Ik vond het wel een prettige gedachte dat er iemand bij was, die er bekend was.
    Dank je wel! Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2008

Sri Lanka; Editie 5

17 Juli 2007

One Eagles returns

12 Juli 2007

The Eagles are teaching

07 Juli 2007

"The Eagles have landed"

04 Juli 2007

Editie 4 is begonnen
Felix

Actief sinds 01 Juli 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 26713

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 26 November 2013

Israel

01 Januari 2013 - 01 Januari 2013

Home

01 September 2011 - 01 Juli 2012

In Zuid Amerika...

09 Juli 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: