We gaan er even tussenuit voor wat cultuur - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu We gaan er even tussenuit voor wat cultuur - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Felix Havenith - WaarBenJij.nu

We gaan er even tussenuit voor wat cultuur

Door: Felix

Blijf op de hoogte en volg Felix

25 Juli 2006 | Sri Lanka, Colombo

25 july 2006

Over twee daagjes gaan we er even tussenuit. We laten de scholen even voor wat ze zijn en gaan onze energie tellerkes weer terugschroeven naar 0. We gaan een aantal mooie plekken bezichtigen o.a. Sigiriya de leeuwenrots, Kandy de oude hoofdstad. Pollonaruwa tempelcomplexen en Nuwar Eliya, de hoogst gelegen stad van Sri Lanka. Hier is het dus echt koud rond deze tijd van het jaar. Ik zal u niet verder vermoeien. De zaken lopen goed. De stage rolt, het toilet komt goed overeind (zie foto's) en we hebben genoeg lol (zie foto's)

Tot volgende week, groet u uw reporter vanuit Hikkaduwa internetshop.

• 25 Juli 2006 - 16:34

Luc:

Hoi Felix, Maartje en Tine, geniet van de tussenuit-dagen! Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben net terug van vakantie. Ik lees jullie verhalen met veel belangstelling! Hier in NL is het ook snikheet. Veel groetjes.
    Luc

• 26 Juli 2006 - 09:01

Maria:

dames en heer, boeiend om zo op een afstand toch mee te kunnen beleven.
    Geniet van de vrije tijd, ongetwijfeld zeer verdiend!
    Fijne dagen!

• 26 Juli 2006 - 17:15

Mike:

he Felix de groetjes uit Vols
    veel plezier en sterkte met bouwen
    we gaan morgen naar Sfinks
    jammer dat je niet mee kunt volgend jaar beter.

Groeten Mike

(p.s. als je nog zoon leuke mannenrok tegen komt mag je mij een mee nemen )

• 27 Juli 2006 - 10:00

Hidde:

Veel plezier tijdens de trip! Ik heb trouwens je vlag nog.

• 28 Juli 2006 - 16:40

Hannah:

Er tussenuit, licht het anker, sta nu op neem u bed op en wandel.
    Hoe heerlijk om binnen je reis te reizen of rijs je inmiddels...........
    Groet en hou u in de gaten.
    Van Tilburg uit Veldhoven

• 30 Juli 2006 - 21:20

Ron:

Hoi vrund,

Ich hoop dat ste un paar leuke daagskes hubs gehad en dich bedanke veur ut sms'je went unt miengt nog neet is angekoame.

Bin bliej dat ut good mit dich geet en dat ste diene Pinpas kwiet bus (dan kint der ooch niet mie van de reakening aaf (grapje)).

Succes mit al dien bezigheden en hoop dat ste nog un paar sjun weake hubs.